Nieuwe campagne: ‘Everything is possible at the port of Antwerp’

351

De haven van Antwerpen heeft 1 oktober een nieuwe internationale branding campagne gelanceerd: ‘Everything is possible at the port of Antwerp’. Met de campagne, die tot eind 2014 loopt, wilde haven vooral de can do-mentaliteit van de haven in de verf zetten. ‘Zij is onze grootste sterkte, zo bevestigen talrijke klanten die we aan bod laten komen in de campagne’, schrijft het havenbedrijf.

‘Everything is possible at the port of Antwerp’De boodschap wordt verspreid door middel van 30 cases rond thema’s die een overzicht bieden van het totale dienstenaanbod van de Antwerpse haven. ‘De eerste case die we lanceren is die van de chemiesector die miljarden investeert in de Antwerpse haven. Waarom kiezen internationale multinationals als ExxonMobil, Total of Praxair net voor Antwerpen? We laten de CEO’s van deze bedrijven hierover graag aan het woord.’

Koffiehaven
Verderop brengt het havenbedrijf het verhaal van Antwerpen als koffiehaven. ‘In Antwerpen wordt gemiddeld meer dan 500.000 ton ruwe koffie gestockeerd, oftewel 55 miljard kopjes’, zegt koffieambassadeur Yvan Rombouts. ‘Antwerpen is daarmee de belangrijkste opslagplaats van ruwe koffie ter wereld. België heeft dan ook het ideale klimaat om koffie te stockeren en de ‘nee is geen antwoord’-attitude zorgt ervoor dat Antwerpen steeds een totaaloplossing kan aanbieden aan de klant.’

Schrijf u nu in voor de nieuwsbrief en maak kans op een iPad mini

twitter