DHL sponsort reddingsbrigade

321

Wie deze zomer verkoeling zoekt op het strand van Katwijk ziet ze beslist: de reddingsbrigade in DHL-tenue. Inmiddels is het seizoen van start gegaan en doen de 150 vrijwilligers die het strand bewaken hun tot de verbeelding sprekende werk in roodgele shirts met daarop het DHL-logo.

Het initiatief voor de sponsoring komt van Richard Krähe, manager van de DHL Express vestiging in Eindhoven. Zijn idee kwam voort uit een real life tv-serie rond DHL sponsort Katwijkse Reddings Brigadestrandwachten waarin DHL was te zien als sponsor van de reddingsbrigades in Australië en Nieuw Zeeland. Ook in Bulgarije sponsort DHL alle reddingsbrigades aan de Zwarte Zee.

GoHelp

Het samenwerkingscontract werd ondertekend door Kees de Vreugd, voorzitter van de KRB en Hein Roovers, Director Marketing van DHL Express. Roovers over de achtergrond van deze sponsoring: ‘Het werk van de reddingsbrigade is helemaal in lijn met onze GoHelp-initiatieven, waarmee we door het bieden van hulp aan mensen in nood onze maatschappelijke verantwoordelijkheid tonen. Daarbij hebben we kernwaarden als snelheid, accuratesse, dynamiek en teamwork duidelijk met hen gemeen.’ (Bron: DHL)

Reageren op dit bericht kan onderaan deze pagina
Volg ons ook op Twitter of neem een abonnement op de nieuwsbrief