De Winter Logistics maakt app voor klanten

436

HONSELERSDIJK – De Winter Logistics heeft een app laten ontwikkelen waarmee de klanten via hun smartphone een order kunnen doorgeven. De wens om de mogelijkheden van de smartphone te gebruiken kwam naar voren uit een klanttevredenheidsonderzoek.

De gratis app is zowel beschikbaar voor iPhones als toestellen die op Android werken, vooralsnog alleen in de Nederlandse markt.

De Winter Logistics maakt app voor klantenMeer digitaal

Nu nog geven onze klanten hun orders via telefoon, e-mail of fax. Het klanttevredenheidsonderzoek heeft aangetoond dat acht van de tien klanten een smartphone op zak hebben. Als belangrijkste aanbeveling kwam dan ook uit het onderzoek naar voren dat mobiel orders opgeven een grote wens was.

‘We zijn er voorstander van om meer digitaal met onze klanten te gaan communiceren’, verklaart directeur Marianne de Winter de stap naar een eigen app. ‘We zijn ervan overtuigd dat hierdoor de kwaliteit en de betrouwbaarheid van onze dienstverlening verder toenemen.’

Track and trace

Via de app is het niet alleen mogelijk een transportopdracht te plaatsen, ook kan de gebruiker na het plaatsen van een order via deze app de track and trace informatie monitoren. Om de gebruiksvriendelijkheid te optimaliseren is de app functioneel uitgevoerd. Wel is een werkende internetverbinding vereist. De komende maanden wordt de app gefaseerd in gebruik genomen.
Uitsluitend Nederlandse opdrachtgevers van De Winter Logistics kunnen van de app gebruikmaken. ‘We laten onze klanten zelf bepalen hoe zij hun orders willen plaatsen. Voorop staat dat we blij zijn met elke (digitale) order.’ (Bron: De Winter Logistics)

Nu ook vacatures op TotaalTrans. Plaats een vacature of bekijk ze nu!

Reageren op dit bericht kan onderaan deze pagina
Volg ons ook op Twitter of neem een abonnement op de nieuwsbrief